واحد خبر هلدینگ میلاد یاران جاوید

شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرده است Galaxy z flip 3 با رنگبندی متنوع به بازار ارائه خواهد شد. در بین این رنگ ها، رنگ های گرادیانتی نیز وجود خواهد داشت.

بر اساس آمارهای مختلف، کاربران بسیاری در سراسر جهان به استفاده از گوشی های تاشو علاقه پیدا کرده اند. استمرار تولید این نوع از گوشی ها توسط کمپانی های مختلف تائیدی بر این آمار است. گوشی تاشو Galaxy z flip 3 در تابستان امسال توسط شرکت سامسونگ رونمایی خواهد شد. این شرکت همه ساله در این زمان مدل های جدید سری Note خود را رونمایی می کرد اما امسال به نظر می رسد دیگر خبری از این موضوع نیست و بجای آن سامسونگ قصد دارد از Glaxy z flip 3 با سخت افزار بالا رونمایی کند و تمام تمرکز خود را بر فروش این محصول بگذارد.

بر طبق گزارش Android central ، سامسونگ این محصول را با رنگ های متنوعی از جمله بنفش روشن، سبز، خاکستری، آبی تیره، مشکی، بژ و صورتی به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت همواره برای محصولات خود رنگبندی های متنوعی در نظر می گیرد. این بار هم احتمال انتخاب رنگ های خاص مخصوصا رنگ های گرادیانتی برای این مدل وجود دارد. حافظه داخلی این مدل از پایه ۲۵۶ گیگ و احتمالا در ادامه  ۵۱۲ گیگ  خواهد بود.