روند پذیرش دستگاه  برای گارانتی

پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان به ۲ روش ذیل انجام می گردد:

مراجعه حضوری:

  • آدرس خدمات پس از فروش مرکزی شرکت میلاد یاران جاوید :
    اهواز، خیابان طالقانی ، نبش خیابان حافظ (شهید موسوی)، مجتمع کاوش ،طبقه اول،واحد۱
  • شنبه تا چهارشنبه: صبح (۰۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰) – عصر(۱۷:۰۰-۲۰:۰۰) پنجشنبه صبح (۰۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰)
  • مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت (سطح ۱ و ۲ و ۳ ) در سایر استان ها و پذیرش دستگاه.

 مراجعه غیرحضوری:

در صورتیکه گارانتی پارس گرام در محل سکونت خریدار دارای نمایندگی خدمات پس از فروش نباشد، جهت تسریع و سهولت، فرآیند پذیرش به دو روش انجام می­گردد.

۱- تماس با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۲۲۹۵۳۷-۰۶۱۳۲۲۶۶۴۱ و انجام فرآیند پذیرش به صورت تلفنی و  اخذ شماره رسید پذیرش و پیگیری روند ذیل:

– ارسال دستگاه از طریق تیپاکس یا پست با بسته بندی مناسب به دفتر مرکزی یا یکی از نمایندگان مجاز گارانتی پارس گرام سرویس. (هزینه ارسال کالا برعهده مشتری می­باشد و حتما باید دستگاه را با ارزش واقعی بیمه کند تا در صورت وقوع هرگونه آسیب، خسارت مربوطه را از شرکت حمل و نقل دریافت کند، در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی برعهده گارانتی پارس گرام سرویس نخواهد بود).

– پس از اتمام کار، دستگاه توسط پست یا تیپاکس به آدرس مشتری ارسال خواهد شد (در صورت وجود گارانتی هزینه ارسال آن از شرکت برای مشتری و در غیر اینصورت پس کرایه خواهد شد).

توجه: مشتریان گرامی در نظر داشته باشند، در صورت عدم دریافت شماره رسید برای دستگاه خود از طریق این روش، تاریخ پذیرش، لحظه تحویل دستگاه شما از طریق پست یا تیپاکس به این شرکت می­باشد.

۲- جهت سهولت و دسترسی سریع مشتریان محترم امکان ثبت پذیرش به صورت آنلاین نیز از طریق وب سایت این شرکت به آدرس www.pars-service.com  و Kalanoel.irوجود دارد.

* مشتریان عزیز  در نظر داشته باشند که پر کردن فرم پذیرش به صورت آنلاین به معنای پذیرش قطعی نبوده و جهت پذیرش نهایی کارشناسان ما حداکثر طی ۲ ساعت کاری(۹صبح تا ۶ بعدازظهر) با شما تماس خواهند گرفت.

روند پذیرش غیر حضوری(آنلاین)

در صورتی که پذیرش از طریق سایت انجام شود اطلاعات مشتری به ایمیل Reception@pars-service.com ارسال خواهد شد. این ایمیل روزانه ۳ مرتبه توسط اپراتور گارانتی چک می شود (ساعات ۹:۳۰ الی ۱۳- ۱۷:۰۰ ، ۲۰:۰۰).

در صورت وجود ایمیل پذیرش جدید:

۱-  با مشتری تماس حاصل شده و مشکل مربوطه مورد سوال و بررسی قرار می­گیرد.

۲- در صورتی که تلفنی مشکل برطرف  شود اپراتور راهنمایی های لازم را به مشتری ارائه می­کند.

۳-  در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی، پذیرش انجام شده و شماره پذیرش به مشتری از طریق تماس تلفنی و ایمیل اعلام می گردد.

۴- در صورت گام ۳ یک نسخه از فرم پذیرش غیر حضوری بایگانی شده در صورت تحویل گوشی به گارانتی از بایگانی خارج شده و چنانچه بعد از دو هفته کاری گوشی تحویل گارانتی نشد ابتدا با مشتری تماس حاصل می شود در صورت عدم تمایل یا پاسخ دهی، پذیرش ابطال خواهد خورد.

* مشتریان عزیز می­توانند از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام این شرکت از آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع گردند.

توجه : هنگام پذیرش دستگاه ارائه کارت شناسایی، جعبه دستگاه الزامی است و مراکز پذیرش حتما باید نسبت به دریافت این سه مورد اقدام کرده سپس دستگاه را در سامانه پذیرش کنند. در صورت وجود لوازم جانبی ( کاور، مموری کارت، شارژر، تبدیل و …) آن را به مشتری تحویل دهند.

توجه : مشتریان عزیزی که در شهر محل سکونت آنها دفاتر خدمات وجود ندارد، حتما یک عدد کپی از کارت ملی همراه با دستگاه ارسال کنند، در غیر این صورت دستگاه تا مشخص نشدن مالکیت آن برای شخص ارسال کننده  فرستاده نخواهد شد.

توجه : پذیرش دستگاه توسط گارانتی پارس گرام به منزله تایید گارانتی نمی­باشد. تایید گارانتی منوط به بررسی و تایید کارشناس فنی گارانتی خواهد بود( تایید گارانتی از طریق ارسال sms به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد ).

پیام رسانی از طرف پذیرش به مشتری

 SMSدر سه مرحله پذیرش به صورت اتوماتیک به مشتری ارسال می شود:

۱- بلافاصله پس از پذیرش

۲- پیامک آماده تحویل به مشتری

۳- هزینه اجرات تعمیرات درصورت عدم گارانتی

-پیامک تایید گارانتی که به صورت دستی توسط مسئول پذیرش ارسال می گردد.

فرم پذیرش دستگاه:

مشتری گرامی لطفا در وارد کردن اطلاعات خود در فرم پذیرش دقت فرمایید. در صورت خطا در اطلاعات ارسالی از جانب شما، هیچ مسولیتی بر عهده گارانتی پارس گرام نخواهد بود. پذیرش درساعت های کاری گارانتی پارس گرام سرویس (۹ الی ۱۳-۱۷ الی ۲۰) انجام خواهد شد و نهایتا بعد از یک ساعت کاری کارشناسان شرکت با شما تماس حاصل خواهند کرد.