شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش پارس گرام

  • ۱ -مشتریان پارس گرام سرویس برای رفع خرابی‌ها، خسارات و مشکلاتی که مشمول موارد ۱۸ ماهه‌ ی گارانتی باشد هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
  • ۲ – ارسال و دریافت کالا برای مشتریانی که در شهر آنها نمایندگی پارس گرام سرویس وجود ندارد رایگان است. لطفا برای مشاهده موارد خارج از گارانتی به سایت pars-service.com مراجعه فرمایید.
  • ۳ – در تمامی شعبه‌های مجموعه، پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه می‌شود.
  • ۴- با درخواست مشتری، پارس گرام سرویس فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.
  • ۵ – ‌‌چنانچه مدل خاصی از کالاهای تحت گارانتی پارس گرام سرویس از سوی شرکت سازنده فراخوان جمع‌آوری یا تعمیر شود، شرکت طی اطلاعیه‌ای در سایت‌ شرکت و یا پیج اینستاگرام pars.gram.service، مراتب فرآیند فراخوان را اعلام می نماید.
  • ۶ – اگر حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران آسیب وارده به عهده‌ی پارس گرام سرویس می‌باشد.
  • ۷ – در صورت شناسایی ایراد عملکردی کالا در مدت ۷ روز تقویمی از تاریخ فاکتور معتبر به شرط فعال سازی طی ۳ روز اول خرید،کالای آکبند تقدیم خواهد شد. انجام این کار نیازمند تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه ملحقات است.
  • ۸ – از روز هشتم بعد از تاریخ فاکتور معتبر تا پایان زمان گارانتی، کالا تعمیر و بدون هیچ هزینه ای تحویل داده خواهد شد.
  • ۹- گارانتی فقط شامل سخت افزار، باتری غیرقابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستم عامل بوده و رفع اشکال ایرادات نرم افزاری از جمله صدمات ناشی از ویروس مشمول هزینه می شوند.
  • ۱۰ – جهت کنترل کامل شرایط گارانتی و رفع اشکالات، نیاز قطعی به باز شدن کالا وجود دارد و پس از تعمیر کالا با همان شرایط اولیه (مانند میزان مقاومت در برابر آب) تحویل خواهد شد.
  • ۱۱ – چنانچه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.
  • ۱۲- پارس گرام سرویس خود را متعهد به حفاظت فیزیکی از کالا و عدم دسترسی به اطلاعات شخصی مشتریان می داند. با توجه به احتمال از بین رفتن اطلاعات، قبل از تحویل کالا به مرکز خدمات و یا حین تعمیر، پارس گرام سرویس هیچگونه مسئولیتی در قبال از بین رفتن و یا بازیابی اطلاعات شخصی ندارد. لذا اکیدا توصیه می شود قبل از تحویل کالا از اطلاعات شخصی مانند اکانت سامسونگ، گوگل، Apple ID، فهرست مخاطبین، رسانه های اجتماعی و نظایر آن بک آپ گرفته و کالای خود را به صورتFactory Reset و بدون رمز و اکانت به مرکز خدمات تحویل نمایید. توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که شکستن قفل  FRP(مانند اکانت سامسونگ، گوگل، Apple ID و نظایر آن) خارج از گارانتی و شامل هزینه است.
  • ۱۳ – شکستگی یا ضربه یا فشار منجر به انحنای کالا، دستکاری اجزای داخلی، نفوذ مایعات، صدمات ناشی از جا زدن کارت حافظه، سیم کارت و سوکت شارژ و یا روت (Root) موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • ۱۴ – شارژر و کابل آن، هندزفری و سایر ملحقات و کالاهای فاقد شماره سریال مشمول گارانتی نیستند.
  • ۱۵-بازکردن و بررسی کردن دستگاه توسط افراد غیر کارشناس و خارج از شرکت