به منظور تکریم حقوق مصرف کننده و رسیدگی به شکایات مشتریان گرامی سیستم جامعی برای رسیدگی به این امور در شرکت میلاد یاران جاوید(گارانتی پارس گرام) شکل گرفته است.
مشتریان می توانند به یکی از روش­های زیر شکایات خود را به این شرکت اعلام و منتظر دریافت پاسخ از سوی کارشناسان شرکت باشند.

– مراجعه حضوری

مشتریان عزیز شما می توانید به صورت حضوری به  دفتر مرکزی یا یکی از نمایندگان گارانتی پارس گرام جهت ثبت شکایت مراجعه کرده و فرم شکایت را پر کنید(۹صبح تا ۶ بعداز ظهر).  کارشناسان ما پس از بررسی، حداکثر طی ۲ روز کاری نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

– تماس تلفنی
مشتری گرامی شما می­توانید از طریق تماس با مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن ۳۲۹۲۳۷۲۵-۰۶۱ اعلام شکایت کنید. کارشناسان ما پس از بررسی، حداکثر طی ۲ روز کاری نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

-وب سایت
مشتری گرامی شما می توانید فرم ذیل را تکمیل کرده و شکایت خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی، حداکثر طی ۲ روز کاری نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

  • چه زمانی برای تماس تلفنی در دسترس هستید؟
  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx.