فروشگاه کالانوئل تمام تلاش خودرا برای به دست آوردن رضایت مشتری می نماید و در همین راستا ضمانت برگشت کالا را در دستور کار خود گنجانده تا مصرف کنندگان با کمال اطمینان و آرامش محصولات خود را خریداری نمایند. کالانوئل تمام تلاش خودرا می کند تا محصولات خود را در کمال سلامت و بدون عیب به دست مصرف کننده برساند. با این حال ممکن است مصرف کننده با مسائلی روبرو شود که در این موارد مای دکوری تضمین مینماید کالا را عودت داده و در صورت درخواست مشتری برای استرداد وجه سریعا اقدام نماید.

شرایط بازگشت کالا

  • وجود اشکال یا ایراد فنی در محصول باید حداکثر ظرف ۴۸ساعت به کالانوئل اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان تایین تکلیف شدن محصول ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مای دکوری بازگردانده شود.
  • نوشتن توضیحات ، برچسب زدن ، پاره یا مخدوش کردن کارتن محصول و… باعث خارج شدن این کالا از شرایط گارانتی میشود. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  •   ضمانت برگشت کالا اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و … ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • لازم به ذکر است مواردی که به صورت هدیه یا اشانتیون از طرف کالانوئل برای مشتری در نظر گرفته شده شامل ضمانت برگشت کالا نمیباشد
  • در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
  • از آنجا که کالانوئل یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

توجه

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد میلاد یاران جاوید در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت میلاد یاران جاوید در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به info@kalanoel.ir  با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.