شرایط گارانتی تعویض

۱- در صورت بروز ایراد ذاتی در دستگاهی که مشمول خدمات گارانتی می­باشد، در هفت روز اول از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا یا ورود سیم کارت برای اولین بار به دستگاه، مشمول گارانتی تعویض می­باشد. در این شرایط مشتری با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش شرکت، پس از احراز شرایط تعویض، دستگاه برای ایشان تعویض خواهد شد. در صورت عدم موجودی دستگاه تعویضی، امکان درخواست استرداد وجه مطابق فاکتور رسمی خرید به قیمت نقدی و یا تعویض با مدل مشابه و پرداخت مابه تفاوت قیمت برای مشتری محفوظ خواهد بود.(استناد به ماده ۱۲ قانون حمایت)

۲- روند تعمیرات و تعویض در همه حالات گارانتی و تعهد

در این روند ۶ حالت مطرح می شود:

۱-گوشی تحت گارانتی باشد تعمیر شود

– رایگان انجام می شود

۲-گوشی در تعهد خدمات باشد و تعمیر شود

– طبق تعرفه شرکت هزینه محاسبه می شود

۳-گوشی آزاد باشد و تعمیر شود

– طبق تعرفه اتحادیه و بالاتر از تعرفه شرکت محاسبه می شود

۴-گوشی تحت گارانتی باشد و تعمیرنشود

– تعویض کامل قطعه

– تعویض گوشی

– زیر یک هفته

به طور رایگان تعویض میگردد

– بالای یک هفته

– یک هفته یک ماه محاسبه می شود

– گوشی با محاسبه ۲.۵ درصد استهلاک ماهیانه قیمت گذاری می گردد.

– گوشی تعویض می گردد و مابه تفاوت از سوی مشتری پرداخت می شود.

۵-گوشی گارانتی نباشد، در تعهد خدمات باشد و تعمیر نشود

– گوشی با استفاده از فرمول زیر قیمت گذاری می گردد

کمترین قیمت روز یا خرید دستگاه – استهلاک ماهیانه ۲.۵ درصد + هزینه اجرت تعمیرات

– در صورت تمایل مشتری گوشی خریداری میگردد

– چنانچه مشتری مایل به خریداری گوشی از این شرکت باشد

– قیمت خرید به خرید محاسبه می گردد

قیمت روز گوشی جدید – قیمت گوشی قیمت گذاری شده توسط شرکت

۶-گوشی آزاد باشد و تعمیر نشود.

هزینه تعویض قطعه به طور کامل دریافت می گردد. در این حالت گوشی را می شود به مشتری عودت داد.

 

قیمت گذاری محصول در خدمات پس از فروش پارس گرام

گارانتی:

چنانچه گوشی دارای گارانتی باشد توسط فرمول زیر قیمت گذاری می شود.

استهلاک ماهیانه ۲.۵ درصد – کمترین قیمت روز یا خرید دستگاه = قیمت نهایی

خدمات:

چنان چه گوشی در تعهد خدمات باشد :

استهلاک ماهیانه ۲.۵ درصد – هزینه قطعه و اجرت تعمیر – کمترین قیمت روز یا خرید دستگاه = قیمت نهایی دستگاه

۳- درصورتیکه مشکل دستگاهی با یک عیب یکسان بعد از سه بار مراجعه و تعمیر برطرف نشد و مشتری بار چهارم با همان مشکل به مرکز خدمات مراجعه کرد در صورت درخواست مشتری و با توافق مشتری امکان جایگزینی با همان مدل، یا مدل مشابه و دریافت مابه تفاوت قیمت و یا استرداد مبلغ دستگاه مطابق فاکتور خرید می باشد (استناد به ماده ۲۳ قانون حمایت).

 

۴- چنانچه تعویض به صورت غیر حضوری اتفاق بیوفتد مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت گارانتی پارس گرام و از قسمت فرم ها توسط فرم تعویض غیر حضوری ، درخواست خود را ثبت کنند. پس از بررسی کارشناسان گارانتی و طبق شرایط تعویض گوشی، نهایتا پس از دو ساعت کاری ( ۹ الی ۱۸ ) نتیجه از طریق ایمیل به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.