در صورت بروز هر یک از موارد ذیل، دستگاه از تعهد گارانتی پارسگرام خارج خواهد شد:

۱- اتمام مدت زمان گارانتی

۲- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت تولید کننده

۳- اقدام به سرویس، بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز

۴- هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کارکرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ: آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، تماس یا نفوذ مایعات به دستگاه و سوختگی ناشی از نوسانات برق، نصب نرم‌افزارهای غیرمجاز (عدم سازگاری با دستگاه)، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل و انجام تنظیمات اشتباه.

۵- استهلاک تدریجی محصول از قبیل، سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی ­باشد.

۶- تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI )

۷- در آپدیت جدید نسخه اندروید ۹ به بالا، در صورت فعال بودن گزینه Find my phone  و یا فراموشی  اکانت گوگل و شیائومی (شامل مشخصات آن و یا رمز ورود) و غیر فعال شدن کاربری گوشی، دستگاه شامل  گارانتی نمی­ باشد.

۸- محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می­شود، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم در برابر هر گونه صدمه از بابت مایعات، رطوبت یا گرد و غبار نیست. هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی       می­ شود.

۹- قاب و وسایل جانبی مانند: شارژر، هندزفری، کارت حافظه و باتری شامل گارانتی نمی‌باشند.