واحد فناوری میلاد یاران جاوید: بر اساس منابع بلومبرگ ، شرکت اپل در حال کار بر روی لوازم جانبی جدید MagSafe برای آیفون ۱۲ است. یک بسته باتری که به طور مغناطیسی متصل شده است و به کاربران آیفون این اجازه را می دهد تا به راحتی یک بسته باتری را برای شارژ قلاب کنند. مزیت MagSafe این است که آهنربا بسته شارژر را به راحتی در پشت تلفن قرار می دهد.

با استفاده از آیفون ۱۲ ، شرکت اپل نام MagSafe را برای استفاده در مجموعه جدید لوازم جانبی آیفون از پد شارژ بی سیم ، به قاب ها و کیف پول هایی که توسط آهن ربا در آیفون نگه داشته می شود ، بازگرداند. هر چهار مدل آیفون ۱۲ از قابلیت MagSafe پشتیبانی می کنندبه گفته منبع ، نمونه های اولیه بسته باتری دارای نمای بیرونی لاستیک سفید هستند. در هر صورت ، اپل هنوز این لوازم جانبی را عمومی نکرده است. سوال اینجاست که آیا این همان ماده ای است که اپل در موارد رسمی شارژ اپل استفاده کرده است؟ در مورد نحوه شارژ مجدد بسته باتری هیچ خبری نیست ، اما بسته ای که می تواند روی یک شارژر MagSafe ریخته شود و به طور همزمان تلفن را شارژ کند، به نظر ایده خوبی می رسد.

 

 

گزارش شده است ، آزمایش بسته شارژ برخی از مشکلات را در هنگام آزمایش داخلی نشان داد. اگرچه آهن ربا به اندازه کافی قوی بود تا بتواند وزن خود را بر روی آیفون تحمل کند ، اما مشکلات نرم افزاری مربوط به شارژر ممکن است باعث تاخیر یا حتی حذف نهایی ایده به طور کامل شود. این منبع اظهار داشت که آیفون به طور نامناسبی هشدار گرم شدن بیش از حد بسته را تحریک کرده است. یک مسئله دیگر مربوط به استفاده از بسته برای شارژ آیفون به طور متناوب ، با یا بدون کیس بود.