سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

شرایط گارانتی پارس گرام

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش پارس گرام

۱ در زمان خرید و تحویل دستگاه از فروشنده مشتری می بایست از سلامت ظاهری و کارکردی دستگاه اطمینان حاصل کند. در غیر این صورت دستگاهی که دارای ایراد ظاهری همچون ضربه خوردگی و آب خوردگی باشد شامل خدمات رایگان گارانتی نخواهد شد و مشمول دریافت هزینه در واحد خدمات پس از فروش می­باشد.
۲مدت زمان گارانتی دستگاه تلفن همراه ۱۸ ماه می­باشد. جهت اطمینان و سهولت دسترسی مشتریان و نمایندگان، امکان استعلام مدت زمان گارانتی علاوه بر تماس با مرکز تماس شرکت و استعلام مدت گارانتی از کارشناسان ما، از طریق وب سایت شرکت به آدرس  www.parsgraam.ir  و سامانه پیام کوتاه شرکت به شماره   ۱۰۰۰۰۶۱۳۲۹۲۳۷۲ نیز فراهم گردیده است.(استناد به ماده ۱۹ قانون حمایت)
نکته: مشتریان عزیز برای استعلام مدت زمان گارانتی و همچنین دریافت کد فعال سازی، IMEI  دستگاه­تان را (لاتین) به سرشماره ۱۰۰۰۰۶۱۳۲۹۲۳۷۲ پیامک کنید.
نکته: مشتریان محترم توجه داشته باشند که پایان تاریخ گارانتی مدت زمانی است که توسط این شرکت از روش­های بالا استعلام گرفته می­شود و این تاریخ با تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه مرتبط نخواهد بود.
۳ حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه­های دارای گارانتی دو هفته کاری است. درصورتیکه دستگاه در زمان تعیین شده به دلایل مختلف از قبیل نبود قطعات و عدم تشخیص عیب آماده تحویل نشد بنا به درخواست مشتری یک عدد گوشی مدل مشابه به صلاحدید شرکت به صورت امانی تا زمان آماده شدن دستگاه به مشتری ارائه خواهد شد. در صورتیکه شرکت امکان تامین گوشی جایگزین را نداشته باشد، به ازای هر هفته تاخیر ۱ ماه به مدت زمان گارانتی افزوده خواهد شد. این مورد هنگام تحویل کالا به مشتری  در سامانه عملیاتی شده و امکان استعلام گیری توسط مشتری وجود خواهد داشت.( استناد به ماده ۲۲ قانون حمایت)
فرآیند تاخیر در پذیرش
در صورتی که در روند پذیرش تاخیر اتفاق بیوفتد(۲۱ روز کاری):
۱- اطلاعات مشتری شامل نام و نام خانوادگی شماره پذیرش و شماره سریال گوشی به همراه علت افزایش گارانتی(تاخیر در تعمیر، حوادث غیر مترقبه) در فرم افزایش گارانتی وارد شده و توسط مدیر خدمات و مدیرعامل امضا می شود.
۲- به ازای هر یک هفته تاخیر یک ماه به مدت زمان گارانتی افزوده می گردد.
۳- اطلاعات مربوط به افزایش گارانتی توسط مسئول پذیرش در نرم افزار امگا عملیاتی میگردد.
۴- جهت اطلاع رسانی برای افزایش مدت زمان گارانتی یک پیامک به مشتری ارسال می گردد.
دستورالعمل تاخیر در پذیرش
۲- درصورت تاخیر در فرآیند تعمیر علت آن بررسی شده و اقدام ذیل انجام می پذیرد:
۱- نبود قطعه
– از محل های مختلف جهت تامین قطعه استعلام گرفته میشود
– تامین قطعه از انبار قطعات شرکت
– چنانچه بعد از ۳ هفته کاری قطعه پیدا نشد فرم افزایش گارانتی پر شده و پس از تایید به مدت زمان گارانتی افزوده شده و پیامک اطلاع رسانی افزایش زمان گارانتی برای مشتری ارسال می گردد.
۲- عیب اضافی در گوشی (زمانی که یک گوشی ضربه خورده یا از طریق تماس با مایعات معیوب شده باشد ممکن است در اثر باز و سرویس شدن عیبی اضافی در آن به وجود بیاید)
– در این صورت هزینه تعمیر قطعه بر عهده مشتری و اجرت تعمیر آن برعهده این شرکت می باشد.
۳-مشخص نبودن عیب در زمان پذیرش (گاهی دستگاه در خارج از محیط گارانتی دچار مشکل می شود و در زمان پذیرش عیب نمایان نمی گردد)
– پذیرش اتفاق افتاده و مرتبا تست می شود
– می توان آن را پذیرش نکرد
– چنانچه عیب دستگاه قابل رویت باشد مشتری میبایست از عیب مورد نظر فیلم گرفته و در انتهای فیلم با گوشی معیوب شماره *#۰۶# را برای مشخص شدن صحت بروز عیب در گوشی مورد پذیرش وارد کند سپس در صورت مراجعه حضوری به مسئول پذیرش نشان دهد و در صورت پذیرش از طریق وب سایت آن را به همراه فرم پذیرش غیر حضوری برای این شرکت ارسال کند.
۴-سهل انگاری پرسنل
– پرسنل خاطی مورد توبیخ قرار می گیرد
۵- حوادث غیر مترقبه
طبق فرآیند افزایش گارانتی ، گارانتی افزایش خواهد یافت.
روند افزایش گارانتی
مسئول اجرا مسئول پذیرش می باشد.
۱-علت تاخیر بررسی می شود
۲- فرم مدت زمان افزایش گارانتی پر میشود (چه حضوری و چه غیر حضوری)
۳-سپس توسط مدیر خدمات و مدیر عامل امضا میشود
۴-این فرآیند در سیستم امگا توسط مسئول پذیرش عملیاتی میشود
۵- مدت زمان این افزایش گارانتی توسط پیامک به مشتری اطلاع رسانی می گردد(بصورت دستی).
– دستورالعمل حل عیب بوجود آمده بعد از پذیرش
دستگاه در گارانتی باشد یا در تعهد خدمات
چنانچه دستگاه در محل پذیرش مورد خسارت قرار گیرد:
– علت بروز خسارت مورد بررسی قرار می گیرد.
– چنانچه خسارت ناشی از عدم تخصص و تعهد یکی از مسئولین خدمات باشد هزینه جبران خسارت بر عهده وی خواهد بود .
– چنانچه خسارت ناشی از یک عیب ثانویه مانند تماس با مایعات یا ضربه باشد
– چنانچه دستگاه دارای گارانتی باشد، گارانتی ابطال خواهد خورد
– هزینه تعمیر یا تعویض قطعه و اجرت تعمیرات طبق تعرفه شرکت برعهده مشتری خواهد بود.
۴ در صورت تعویض دستگاه در طول مدت گارانتی، پایان گارانتی دستگاه جدید همان تاریخ گارانتی دستگاه اولیه می باشد .
۵ مدت زمان پشتیبانی خدمات در دوران تعهد، تامین کلیه قطعات یدکی و ارائه خدمات به انواع گوشی موبایل، ۳ سـال ازتاریخ شروع گارانتی می باشد. در مواردی که امکان تامین قطعات یدکی در دوران پشتیبانی خدمات توسط شرکت گارانتی کننده وجـود نداشـته باشـد، ابتدا دستگاه مشتری با فرمول زیر ارزش گذاری شده سپس با توافق خریدار یکی از موارد زیر اعمال خواهد شد:
استهلاک دستگاه (ماهیانه ۲.۵% از قیمت روز دستگاه) – هزینه تعمیر (قیمت قطعه معیوب + دستمزد) = قیمت خرید دستگاه
۱- جایگزین با مدل نا مشابه  یا مشابه یا مشابه بالاتر و دریافت مابه تفاوت ارزش دستگاه معیوب
۲-  جایگزینی با یک مدل پایینتر و پرداخت مابه تفاوت از سوی گارانتی پارس گرام به مشتری
۶در صورتیکه دستگاه در تعهد خدمات شرکت باشد (طبق کارشناسی صورت گرفته شامل گارانتی نباشد) هزینه دریافتی مطابق نرخ نامه اتحادیه تلفن همراه که در نرم افزار خدمات پس از فروش مشتری نیز تعریف شده، از مشتری دریافت می­گردد.(استناد ماده ۳۸ سازمان حمایت)
۷ درصورت احراز ایراد فراگیر در یک مدل خاص از یک کالا، کلیه خریداران آن کالا به مراکز خدمات پس از فروش شرکت از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی این شرکت فراخوان شده و به صورت رایگان مشکل آنها برطرف خواهد شد. درصورتیکه اشکال از طریق نرم‌افزاری (مثلا نصب یک نرم‌افزار) حل شود، راه‌ حل مشکل فوق از همین طریق اعلام خواهد شد و درصورتیکه مشکل سخت‌افزاری باشد، ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش الزامی است. در این صورت هزینه حمل و نقل دستگاه برای کلیه مشتریان شهرستانی بر عهده شرکت خواهد بود. همچنین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش نیز باید نسبت به ارسال متن فراخوان شرکت از طریق صفحات اجتماعی و پیامک به بانک اطلاعاتی مشتریان خود اقدام کنند و یا اینکه بانک اطلاعاتی خود را در اختیار این شرکت قرارداده تا از این طریق فراخوان صورت گیرد. (استناد به ماده ۱۶ قانون حمایت)
۸ چنانچه انجام تعهدات شرکت به دلیل حوادث غیر مترقبه و غیر قابل پیش بینی ( سیل، زلزله، طوفان، انواع بلایای طبیعی، بیماریهای ناعلاج مثل کرونا ویروس، جنگ، تغییر حکومت، تحریم و …) نا ممکن باشـد و ارائـه تعهـدات بـه حالت تعلیق درآید، مدت تعلیق به دوره ضمانت افزوده می شود.(استناد به ماده ۲۷ قانون حمایت)
مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت پارس گرام و پر کردن فرم درخواست افزایش مدت گارانتی به صورت آنلاین، درخواست خود را برای این شرکت ارسال نمایند. کارشناسان گارانتی پس از بررسی درخواست، حداکثر ظرف مدت ۲ ساعت کاری (۸ الی ۱۹) نتیجه را از طریق ایمیل به شما اعلام خواهند کرد.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X